tisdag 3 maj 2011

Sitter och väntar på...

"Gaget" till första maj-talaren som jag gjorde....


att mannen ska komma hem från kvällsskiftet snart. Har försökt att titta på tv.n men jag bara somnar. Det har varit en lång dag och en uppslitande dag. Jag har varit på begravning i Hultsfred idag och det var jobbigt. En fin begravning men det är jobbigt ändå.
När jag kom hem så gjorde jag ett pajskal, min vänner Karin och Barbro ska komma till mig i morgon kväll och pajskalet ska fyllas med en kall röra , räkor och lite annat smått och gott. Jag gör nog en liten sallad till. Igår kväll gjorde jag knäckebröd och snickers, så en kaka till kaffet har jag ju.
Jag gjorde en lite guacamole förut och tog lite grann, men där hade jag i ganska mycket vitlök så nu kan jag väl inte andas på någon i morgon, men vad gott det är. Idag har det snöat och haglat om vartannat, usch och kallt har det varit också. Men jag läste att det skulle bli varmt framåt helgen så nu hoppas jag på det. Jag var inne och läste på En vilsen loppas blogg och hon hade skrivit så roligt.....
Nu tror jag att den lille raringen är på väg in så nu ska jag krypa upp i famnen på honom.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar