torsdag 19 maj 2011

En hektisk vecka

Karin o jag på Jensens....


är snart till ända. Hur fort går inte veckorna? Det finns ju bara måndag och fredag i veckorna tror jag.
I dag har jag varit både på jobbet och på hemmaplan. i morgon blir det hemmaplan hela dagen. Några uppdrag som ska bli kul att genomföra.
På seneftermiddagen ska jag åka och få massage igen och det behöver jag, är precis stel i nacken och i höger knät. Men det brukar bli bra mycket bättre efter massagen.
Idag på jobbet har vi firat en 50-åring, det var roligt. Hon blev så överraskad och glad att hon grät lite grann. Då blir ju jag lite tårögd också. Härligt! Vi åt tårta och drack kaffe tillsammans med allihopa.
I kväll har mannen och jag ätit mat från "körvbusa", åååhhh...det är så gott ibland.
Jag kom hem rätt sent och orkade inte laga någon mat och jag hade som sagt bara ätit en tårtbit och 1,5 treo idag. Nä nu ljög jag, jag åt ju en fralla på mötet också i morse.
I morgon när jag åker till staden så måste jag in på scrapbutiken och köpa lite stämpelmonteringsgrejer. Mannen skulle komma in efter mig så slipper jag åka tåget hem på kvällen.
På lördag blir det nog att vi åker till Vadstena med Ekstams och kollar på studentbalen. Det är ju så härligt med alla de vackra paren som ska dansa, de brukar komma i en bilkortege och sedan vandra i led upp till slottet eller klosterhotellet kanske det heter. Kanske att det blir en liten fika där också då....man vet aldrig.
God natt och ta vara på er......

1 kommentar:

  1. Jag gillar också textstämplar. Håll utkik på Stämpelkällan för där lottas en stämpel ut varje fredag. Ibland är det textstämplar:)
    Ha en go helg!

    Kram Tesa

    SvaraRadera