torsdag 26 maj 2011

Konferens....

Min fina lykta, som blåsten tog glaset på....*suck*


är det som gäller idag och i morgon. Visserligen ska vi inte åka så långt, vi ska bara till Badhotellet i Tranås, men det är en planeringskonferens och de brukar vara riktigt bra.
Hade jag vetat att det var i grannstaden så hade jag ju inte sovit över, det är ett som är säkert. Min säng är min säng...och hemma är bäst. Men nu jobbar ju mannen natt så det går ju på ett ut...
Det verkar som det lugnat sig lite med blåsten. Kanske inte värt att ropa hej...
Läste i Corren idag att det i alla fall skulle bli fint väder i helgen och det är kul när sonen och sonhustrun kommer, då kan vi grilla lite ute om de vill.
Igår så hade vi nämnd och styrgrupp för köksprojekteringen, på båda mötena diskuterade vi framtiden....det är så intressant att försöka se liiiite framåt tycker jag.
Sedan på kvällen var jag så rastlös när jag hade vilat lite så jag var tvungen att ta mig för något så då storstädade jag badrummet, så det skiner och är så fint nu. Det till och med luktar klorin nu på morgonen.
Jag kan få sådana ryck att jag blir så himla rastlös och orolig och måste göra nåt...det blir som ett "darr" inombords. Tur det går över annars hade det väl luktat klorin i hela huset....
Hur i hundan ska man klä sig i dag då?? Det får bli det vanliga jeans och top....har packat ner min fina tunika som jag fick av Anki när jag fyllde, det blir premiär, jag hade den ju när jag mannekängade. Men jag har fått rabattkuponger på KappAhl också och då kliar det i handen......
Ha en härlig dag...och ta vara på varandra och dagen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar