torsdag 12 maj 2011

Käre nån vilken

Data expert jag är....jag hade uppdaterat datorn till en nyare version av internet explorer och plötsligt gick ingte längre som jag ville. Så ikväll skulle jag byta tillbaka till det gamla igen....rätt vad det var så hade jag ingen webbläsare....jäklar vad jag har installerat och avintallerat ikväll...men äntligen nu så har jag det gamla vanliga tillbaka. Heja Mig!!
Idag har jag varit i stan på möte, sedan snabbade jag mig till jobbet och jobbade på eftermiddagen, sedan snabbt hem. Det regnade så mannen, gentlemannen, hämtade mig vid stationen och hade maten klar. Jag hade en halvtimme på mig att äta innan jag skulle på nästa möte. Ja, jösses, det är inte underligt att jag har ont i magen ibland. Men jag vet inte hur det skulle vara om jag inte höll på med det jag gör, det är ju så roligt!!!!När det är roligt så går det ju.
Jag hade i alla fall fått några vunna auktioner på tradera idag. Ny vacker distressfärg och en stämpel med studentmössor...samt en digital fil med shabbychic kort och kuvert.
Men nu är det kväller och vila som gäller....kanske fortsätter på ett kort till väninnan som jag påbörjade igår....
Godnatt.....ha en fin fredag....(jäklars det är ju fredag den 13:e i morgon...peppar peppar , släng lite salt..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar