tisdag 24 maj 2011

Har inte sovit...

något inatt. Kom hem med en jäkla huvudvärk, stressade upp till vårt gruppmöte som var jättetrevligt, även om det molade i skallen. Gick sedan hem och la mig, men kunde i alla fall inte sova. Tassade ner i köket och in i tv-rummet och lade mig på soffan och satte på tv:n, det brukar hjälpa. Men icke, så nu kommer jag att vara glosögd och grå i trynet hela dagen. Men jag får väl hoppas att jag sover ovaggad i natt. Skallevärken har släppt i alla fall. Ja, det är ju inget att deppa ihop för, det finns ju faktiskt de som har det mycket värre....
Idag är det en hel del på agendan, så det gäller att vara lite skärpt....hmmm...
Det blåser utav bara den här idag.....smäller i markiserna...
Nej, nu ska jag ta och duscha och se om jag har några vettiga presentabla kläder att ta på mig.
Ha en underbar dag...och håll i hatten........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar