onsdag 1 juni 2011

Gu va gött och vara ledig i 5 dagar...

En sån här dies har jag bjudit på , på Tradera..till min cuttlebug...


I morgon bitti drar vi iväg med buss till Tyskland för några dagar, shopping,äta gott och bara vara....
Jag är ledig i 5 dagar nu, inget jobb, ingen jour...så underbart. Inte har vi så mycket måsten heller utan kan ta dagarna som de kommer.
De här tre dagarna har ju gått så fort att jag inte ens har hunnit tänka tycker jag.
På lördag har vi nog tänkt att hälsa på modern och min lillebror i stugan. Hoppas nu att det blir fint väder så det blir skönt i stugan för dem.
Min minsta lillasyster tyckte att vi skulle träffas där i helgen och det tycker jag är roligt.
Gullebarna har åkt till Björkö på Åland och kommer hem på söndag igen. De brukar åka dit, det är Lollos farbror som bor där. Undrar om lammningen är över eller om de kommer i rätt tid??
Våra vänner i Strålsnäs är på väg till Avesta för att hämta hem sitt barnbarn som ska vara hos dem över helgen.
Anki och Tomas ska åka till Turkiet på söndag.
Undras vad våra vänner Ekstams ska göra i helgen? Jag har inte pratat med Karin på över en vecka tror jag, det är alldeles för länge. Nu på fredag fyller vår väninna Gun år, jag tror hon att hon blir 54 år. Jesses, vi börjar bli till åren , jag och väninnorna....
Nu ska jag ta och packa ner lite kläder och duschattiraljer att ha med mig, jag behöver inte så mycket för de här dagarna.
Brorsdottern och snickar´n hämtar oss vid bussen när vi kommer hem.
Njut av ledigheten om du är ledig...njut av livet...det gör jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar