lördag 11 juni 2011

Måste bara visa hur fint de har gjort...

Båten som ska läggas i...Erik har tatuerat in sitt namn på bogen...

Nya altanen i Sjökulla...


i Sjökulla. Nu är vi hemkomna från ett sjudundrans kalas i Sjökulla. Rökt fisk, nypotatis, romssås, sallad ,köttbullar och prinskorv, ägg och majonnäs. Ja, vad kan man mer begära. Till efterrätt blev det glass, maräng,hallon och en chokladsås som husfrun kokat själv, den var så underbart god så att jag som inte ens gillar chokladsås var tvungen att ta om...
Nu är vi mätta och belåtna. Husägaren, sonen och mågen åkte för att lägga i båten.
Mannen är ute och springer och jag, jag gör just ingenting, men ska nu ta mig i kragen och damma av lite i huset....
En fortsatt god pingstafton önksar jag eder alla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar