onsdag 8 juni 2011

Ännu en dag fylld

Mannen och min älskade son...grillmästarna....


av möten och andra trevligheter. Jag gav mig iväg klockan halv åtta i morse och kom hem för en kvart sedan, 20,15, så det har varit en intensiv dag, men ack så bra!
Jag var uppe hos min väninna Karin med korten och askarna, meningen var att hon skulle kommit hit ikväll, men både hon och jag blev upptagna på kvällen.
Familjen Ekstam har varit på Island under helgen tillsammans med vänner och det var en jättehärlig upplevelse sa Karin. De hade badat i varma källor och varit på utflykter. SAMT att jag fick ett jättefint pannband i vit päls av henne till vintern, det var görsnyggt. Jag ska be mannen att han tar ett kort på mig när jag har iklätt mig det läckra klädesplagget.
Idag på posten så kom det två paket från Tradera till mig, innehållande dies och spellbinders, nu har jag snöat in på det och tycker det är såååå himla kul att använda det. Ett litet alfabet samt mallar till blommor. Jag har redan provat alltihopa, men ska sätta mig en stund i morgon kväll om jag kommer hem skapligt.
Min lillebror, brorsdotterns fader, fyller år i morgon och har namnsdag samma dag...vilken lycka. Vi ska fira honom på lördag, eftersom mannen jobbar i morgon kväll och det är roligare om vi kan åka dit båda två.
Vi vet precis vad vi ska köpa till honom....Kul....
Nu ska jag se på Herrskap o Tjänstefolk, det börjar ju ikväll.
Ha en fortsatt trevlig kväll och njut av att det är så ljust på kvällarna.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar