tisdag 12 april 2011

Tisdag, en av veckans bästa dagar..




för då är det onsdag i morgon och sen är det snart fredag...fiffigt va??
Idag ahr jag varit på Kommunstyrelsen och det tog sin tid. Efter det var jag på ett annat möte och ikväll ett annat, men jag har gjort något roligt också. Jag har provat kläder inför tjejkvällen som ska vara i morgon kväll. Jag ska vara mannekäng där, det var faktiskt kläder som föll mig i smaken. Jag har också fått för mig idag att jag skulle dekorera ett påskägg, Karin hade köpt så fina på Tradera när vi var där i lördags.. Sagt och gjort, jag var på Vänner emellan och fyndade lite glas igen och döm om min förvåning om de inte hade lite påskägg som låg där och ruvade, så jag köpte ett par.
Klistrade och kliddade lite men det blev rätt bra ändå. Ja, du får väl se vad du tycker jag lägger ut en bild. Tar med fynden och lite nygjorda kort också.
Nä, nu är det bäst att jag hoppar i säng så jag orkar vara mannekäng i morgon...säkert blir jag den äldsta av dem allihopa....men kul ska det bli.
Good night wherever u are.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar