lördag 30 april 2011

Idag har min man och jag


Fynden från Vänner emellan


varit förlovade i 9 år! Jösses vad tiden flyger fram och tänk att han har stått ut....
Igår var jag i Linköping hela dagen, det var S 13 på förmiddagen och på eftermiddagen var det Läns-Slako, alltså hade jag en jättebra och intressant dag, med frågor som verkligen intresserar mig. Äldrefrågor, erfarenhetsutbyte mm.
Efter det så var jag på massage, jag behövde det verkligen, jag har så förbaskat ont i knät,men det brukar ju vara så på våren. Men massagen gör susen, idag är det mycket bättre, igår kväll kunde jag knappt gå sen. Men jag hann även med att köpa ett par skor, ett par jättevida byxor (görfula tyckte mannen) och en liten topp, så nog är jag snabb av mig. Jag köpte även en låda med vitaminer som skulle vara jättebra, det hoppas jag verkligen för de var dyra som skam. När jag öppnade paketet så var de jääääääääääättestora, hur i fasen ska jag få i mig dem tro??
Idag på Valborgsmässoafton så ska vi till familjen Pettersson och grilla på kvällen. Under dagen blir det nog en fikautflykt, jag frågade Karin om de hade lust att följa med, men de skulle vara hundvakt i helgen så vi får åka själva.
Vaknade klockan halv fyra idag, men jag har legat i halvdvala med tv:n på en stund så det går ju bra, jag kan ju inte dra igång med något så dags och väcka mannen. Men en tvätt har jag lagt i, det stör ju inte.
Det verkar bli en solig dag i dag också...härligt när man är ledig. Tänkte att vi skulle få lite tid till att hälsa på brorsdottern och snickaren och se på deras fina sovrum och kolla på de nybyggda gareroberna och se om vi kan härma dem....
Ha en fin dag och njut av solen och värmen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar