torsdag 28 april 2011

Så bortskämd man kan bli....

Jag älskar ljudet av fiskmåsar och hav som kluckar...


Hade en helt underbar kväll igår med mina härliga väninnor Karin och Gun. Jag jobbade till klockan 17 så mannen hämtade mig på stationen så jag skulle komma i tid till min vän. Jag bad honom att springa in på blomsterhandeln och köpa något litet rart som jag kunde ha med mig till Karin från Gunsan och mig. Det gjorde han så gärna, han är en liten raring i alla fall...
Det var en underbar kväll, vi kunde sitta på Karins inglasade fina altan ända till klockan var 22,30 då vi tyckte det var dags att åka hem.Vi skrattade och pratade och hade hur mysigt som helst. Synd bara att man inte gör så oftare. Karin bjöd på fläskfilé som var jättegod och till kaffet fick vi marinerade jordgubbar och vit chokladmousse, mmmmm så gott allt var. Jag skulle ju ha fotat det, men det glömde jag bort i trevligheten.Å idag är det redan torsdag,jag vaknade så himla tidigt, jag fick kramp i vaden, sedan kunde jag inte somna om. Käre nå´n, kramp i vaden har jag knappt haft sedan jag var gravid...Men , ja, så är det och nu får jag ta tag i dagen ....lite småsaker att styra med på förmiddagen, på eftermiddagen kommer en delegation från grannstaden på besök.Det ska bli trevligt att få visa runt lite.
När jag kom hem igår kväll så hade posten varit här med lite små paket som jag köpt, på Tradera och från Ljuva änglar. Från Ljuva änglar var det så fina stämplar och lite pearlmaker och en liten tång att göra tags med. Det heter något men jag kan inte komma på vad. Så nu är jag jättesugen att prova mina grejer.....
Lev väl och take care och njut av vårluften....(om man inte är allergisk så är det ju underbart nu..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar