fredag 22 april 2011

Se så söta påskkäringar det finns


i Blåkulla!
Hemkommen från en rolig syskonträff i staden. Vi åt och mådde gott allihopa, modern hade laddat med massor av olika maträtter så det skulle passa alla krettliga barn....Vädret har varit underbart och Eda var pigger när vi ringde och väckte honom.
Jag till och med slank in på Lindex på hemvägen och bytte min lilla klädtrasa som jag köpte igår, jag köpte fel modell på mina racertrosor. Men det var ok att byta.
Nu blir det så ska det låta, om sanningen ska fram så har jag sovit en timme nu ikväll, jag var görtrött och hade huvudvärk när vi kom hem......

4 kommentarer:

  1. va vad det för några racertrosor? ;-)

    SvaraRadera
  2. Såna där trosor du vet som håller in och håller upp och man blir pinnsmal...haha..Kraam

    SvaraRadera
  3. jaha, det är sådana man får införskaffa sig nu :-) undrar om det funkar under bikinin ;-)

    SvaraRadera
  4. Jaaa...om man tar hudfärgade så kanske.....eller så kanske det finns såna bikintrosor...men jag gillar att pösa ut ibland oxå..Kraaam

    SvaraRadera