tisdag 1 mars 2011

Simmat lugnt....

De här små rara barna lekte med oss på Lamai


Det är precis vad jag har gjort i kväll. Efter jobbet så skyndade jag mig hem efter badväskan och till simhallen med raska steg. Carina gick i förväg. Vi simmade och slet en stund, Carina simmar mycket fortare än mig så det är lika bra att hon drar igång innan mig. Det är nästan så det blir svallvågor...
Jag ser ju knappt något när jag tar av mig glasögonen i simmis, det är en himla tur att människor man möter säger hej så jag inte missar att hälsa. Jag vill ju inte verka dryger.
Idag på lunchen så gick jag en sväng på sta´n , jag skulle se om jag kunde hitta några skor, men det var inte lätt, alla skor var svarta, med höga klackar, eller så var de så låga så jag gick bakåt. Så det blev inga skor, jag vill ha sköna roliga skor...med lite färg. Så jag köpte ett par jeans istället på Kappahl. De var riktigt snygga och sköna. Jag har letat länge efter ett par jeans och nu har jag hittat dem, egentligen skulle man ju köpa två par när jag äntligen hittar några som sitter bra. Men då slår snåltarmen till....jag hade ju kupong på 25 % på Kappahl, så det blev en ganska skaplig affär.
Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig.....
Ha en skön kväll och snart är våren här....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar