torsdag 24 mars 2011

Hemkommen...

Gullebarna...


från plastparty hos Anki. Käre nå´n vad mycket det finns från Tupperware, bra saker men dyyyyra. Men kvinnan som hade partyt var en riktigt juste kvinna. Hon talade i alla fall om vad man kunde och inte kunde med sakerna. Det var mycket nya grejer. en form av en liten hackmaskin som jag tänkte köpa, men hejdade mig. Vi provade den med mandel och man fick dra i snöret åtskilliga gånger innan de blev som malda, så det blev ingen sådan. Brorsdottern har en som hon använder till att hacka lök med. Modellen före har jag och den står i ett skåp för den är så tråkig att diska. Men idag inhandlade jag en ostkupa och en förvaringsburk som skulle vara jättebra sa Moster Malla och henne tror jag på. Vi fick så gött kaffe hos Anki, jag var jättehungrig, jag hann inte äta något när jag for från Norrköping till Mjölby utan jag fick snabba mig hem och hämta cykeln för att kunna cykla till Anki. Det var tur att det var nerför för det var ingen luft i däcken. Så hem fick jag gå, men det gjorde inget , jag hade sällskap med en så trevlig tjej som också var utan luft i däcken.
nu ska jag packa min lilla övernattningsväska för i morgon bär det av ju....härligt , härligt , härligt!!!
Våffeldag är det också och jag ska göra våfflor på jobbet åt mina arbetskamrater.
Ha en god natts sömn alla ........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar