torsdag 31 mars 2011

Har sett Carola i Dalhalla




på tv 4 plus tror jag det var. Vilken pipa!! Käre nå´n det var görbra att städa till. Jag var tvungen att städa ur sonens gamla pojkrum så han inte får astma när han kommer i morgon kväll. Jag sitter där när jag scrappar och leker, men nu är det rent och fint igen.
Det har varit en hektisk vecka tycker jag, med möten och jobb om vartannat. Men en rolig vecka, undrar bara vem som har snott tiden??? Det är ju redan fredag i morgon igen.
Den här helgen har vi inte bestämt något men vi ska upp till Karin o Henry och betala biljetterna till Vallarna i alla fall. Ska bar akolla så att de är hemma. Sedan har jag ju beställt på tupperware som jag måste gå till Anki och lämna pengar för. Måste fixa det i morgon. Ibland ångrar jag mig att jag beställer, men moster Malla sa att bunken var jättebra och henne litar jag på. Så det återstår att se.
Både min arbetskamrat och jag var så trötta i eftermiddags så det var inte vettigt, det är väldigt torr luft hos oss om det kan påverka oss. Jag somnade på tåget, jag satte mig i den tysta avdelningen och vaknade inte förrän i Mjölby.
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa i min tidning en stund innan jag somnar.
Good night folks, wherever u are.........

1 kommentar:

  1. Ja, hon har en rejäl pipa. Har en gammal klippbok fylld med bilder från min Carola-tid.......för många många år sen;) Hör henne gärna sjunga men inte prata. fniss!!
    Ha en go helg!
    Kram Tesa

    SvaraRadera