tisdag 22 mars 2011

Idag för 32 år sedan

Hoppas jag slipper använda de här dubbdäcken mer i år..


var det -10 grader och lätt snöfall då min älskade lille son föddes klockan 14,09. Han vägde 3360 g och var 52 lång. En sådan härlig dag glömmer man inte, så jag har ringt och sjungit för honom i morse, jag frågade honom om han inte blev glad när jag sjöng så vackert. -" Jodå morsan sa han, jag blev alldeles tårögd"- Haha, vad han nu menade med det, om det lät så illa så han blev det eller att han blev så glad....jag tror på glädjen. På fredag ska vi fara till honom och Lollo och då kan vi fira lite. Våra goda vänner Karin och Henry ska med också till sin son. Sedan ska vi gå på teater...Härligt!
Idag blåser det friska vindar här, jag har hängt ut vårens första tvätt på tork och den torkade så fint. Det doftar ju så härligt med tvätt som torkat ute.
Hoppas att våren hänger i nu, så det blir varmt och gött igen.
Idag har jag varit på en föreläsning om ADHD, det var en tjej som hade det funktionshindret som föreläste, det var så bra och intressant så jag skulle önska att flera finge samma förläsning, vi var 70 personer som var åhörare.
Nu ska jag packa väskan för min kära väninna Carina och jag ska gå till simhallen och simma en stund. Brorsdottern kan inte hänga med idag, hon jobbar sent, men på torsdag ska Carina och hon gå,då kan inte jag för då är det Tupperwareparty som gäller för mig....
Take care out there and enjoy the springfeelings.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar