onsdag 23 mars 2011

Nyklippt och slingad....

Så här glad var jag efter friseringen....


är jag idag. Nu har jag klippt av mig allt håret, det blev 3 dm kortare och enklare , så slipper jag att ha håret uppsatt hela tiden. Det är inte vackert att ha hår hängande i ansiktet när man har uppnått denna aktningsvärda ålder, tycker jag, sen är det flera som är jättesnygga med hängande hår , men inte moi...
Idag har vi haft nämnd och utvecklingsdag, samt besökt vår nya gruppbostad för ungdomar med kognitiva funktionshandikapp. Det var jättefint och personalen har verkligen fått till det i alla utrymmen. Underbart!!
i morgon ska jag jobba och på em är det möte igen, samordningsförbundet, ägarmöte och styrelse.
Idag hade jag två fina paket i brevlådan från Tradera, några fins stämplar med ordspråk samt en cd med fina bakgrundspapper. Jag blir så glad!!
Nu ska jag se på Halvåtta hos mig.......
Goodnight sweetheart it´s time to go....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar