torsdag 2 december 2010

Stockholm i mitt hjärta...

Trots att det var ett himla åbäke med att ta sig fram med tågen igår så är jag framkommen i Stockholm. Igår kväll blev jag hämtad på centralen av sonen och sedan begav vi oss till en teater. Det var "Mina Drömmars Stad" som visades. Den spelades på Teater Reflexen som ligger i Kärrtorp. Den var jättebra, den kan jag rekommendera. Jag tror att alla vi som var där var nöjda.
Jag sov som en stock hela natten och tog t-banan in till Garnisonen där jag skulle på Föreläsning om Framtidens Hemsjukvård, en mycket intressant dag måste jag säga. Tåget till Stockholm idag var rejält försenat idag också. Min kompis kom inte förrän klockan 11,00, SKÄRPNING SJ!! Nu får vi hoppas att vi kommer hem i morgon.
Sonen oc jag har varit på Sickla köpcentrum och shoppat lite grann. Jag fick tag i en varm och gooo tröja på H&M, samt en mössa och nya vantar. Per köpte sig ett par görsnygga skor på Scorett (tror jag) och en riktigt fin skjorta på Jack & Jones.
Lollo ska upp tidigt i morgon på föräldrakvart, elle vad det heter, så nu ska vi gå och lägga oss.
Jag har tittat in på Susannas blogg och sett att hon är klar med sina julklappar, hon är inte dålig hon!!!!!
God Natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar