måndag 6 december 2010

Ljusparty...


Jajajmen, det har jag varit på ikväll. Jag var hos Karin på ljusparty. Jösses vad mycket fint det finns, men dyyyrt. Men i alla fall så kunde ag inte låta bli att köpa lite grann. Jag inhandlade tre ledljus som går på batterier och ser precis ut som riktiga ljus, lågan fladdrar lite och det var en timer på dem. Häftigt! de kändes som stearin också...
Innan jag gick upp till Karin så gjorde jag en köttfärslimpa till middag åt mannen i morgon. Själv ska jag på konferens om ensamkommande flyktingbarn på Konsert och Kongress i morgon på dagen. Det ska bli intressant. Dagarna går så fort nu fram till Jul, jag har semester på fredag och på måndag Lucia...Härligt! OM det inte är alldeles förskräckligt väder på fredag ska mannen och jag åka till ULLARED...kan ni tänka er....
Idag när jag var och handlade på jobbet så sprang jag på min kära moder på affären, det var länge sedan som vi träffades.Alldeles för länge egentligen...Min kära dyrbara moder...Ibland kan man undra var tiden tar vägen, när man knappt hinner med sig själv och sina kära....Men nu träffas vi ju i jul...
I morgon ska jag göra lite tags åt en kompis som ville ha några... det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar