lördag 4 december 2010

Åhhh Willez...


Nu är de i final , det dansband som jag har hejat på hela tiden. Även om Elizas är bra så gillar jag i alla fall grabbarna. Nu hoppas jag bara att Pure Divine blir jokern..
Idag har jag städat i gästrummet, det såg ut som om kriget hade härjat där, jag kan inte begripa var allt damm kommer ifrån. Pappersbitar osv det kommer från mina scrapbooking äventyr, men dammet...men som det sägs "Dammet är änglarnas tofflor" så det får väl vara lite dammigt så de inte fryser om fötterna. Mannen har varit ute på vift med sin bror idag, sen var vi hos svärfar och fikade lite, det var trevligt. Efter det så skjutsade vi tillbaka mannens bror till sjukhuset. När vi åkte hem från Motala så stannade vi på en Gårdsbutik och skulle köpa potatis, men det var stängt och låst. Det bruakr vara stängt när vi kommer men man kan gå in och handla ändå och lägga pengar i en låda. Men vi var inte sämre än att vi ringde in till huset, numret stod på dörren så bonden kom och öppnade åt oss efter några minuter. (han stod i duschen när vi ringde) Det är service det. Vi köpte både potatis och lite goda drycker såsom "Smultronpuss" Jordgubbsdryck, körsbärsnektar...gott.
När vi kom hem så gjorde vi bakad potatis med räkröra till, det blev gott och vi mosade i oss så vi fick ont i magen..nästan
Nu ska vi se på en film som heter Shooter...bara det inte är en krigsfilm, det hatar jag.....
Den har visst redan börjat....Natten patatten...som Hugo sa när han var mindre...

1 kommentar:

  1. Jag förstår inte heller vart dammet kommer ifrån!? Men det känns ju bra att veta att det är till nytta! Jag menar, man vill ju inte att änglarna ska frysa om fötterna! =) Kram

    SvaraRadera