onsdag 8 december 2010

Lite tags


har jag gjort ikväll som jag ska ge bort. Jag är inte riktigt klar än, jag har pratat i telefon en stund också ikväll. Mannen jobbar kväll och kommer inte hem förrän efter 22 ikväll. Jag tände lyktan på trappan ikväll så han hittar hem...jag har läst nånstans att man ska tända ett ljus när man längtar efter någon, så nu gjorde jag det.
Jag var på blomsterhandeln igår och köpte ett par nya hjärtan att hänga i fönstret, för de fina kulorna som jag köpte på Ikea har ramlat ner och en gick förstås sönder...typiskt. Då pratade jag med Anki och vi sk aeventuellt göra lite julpyssel på lördag. Visserligen ska Chrille gå på julbord på kvällen, men vi andra får väl käka lite gott här hemma. Hoppas nu att det blir av, vi behöver livas upp lite här tycker jag.
I eftermiddags när jag skulle gå till kontoret så höll de på att ploga bort snövallarna nere på sta´n (som vi säger här) och det var inte en minut för tidigt. Käre nå´n, jag ser inte över dem. Halt blir det med när det håller sig kring nollan.
Jäklars, nu blev jag avbruten igen av telefonen...men nu ska jag se på Halv 8 hos mig.....

1 kommentar: