fredag 3 september 2010

Friday on my mind...


Underbart med fredag igen. Vi har varit och grejat i källaren idag på jobbet, eftersom vi ska flytta kontoren till Norrköping i januari så tarvades det en storstädning i källare och det har vi kört till Gärstadverken idag. Det gick jättebra, vädret har ju varit strålande och strålande är ju mina jobbarkompisar, då går det som en dans. Men ´mitt förbannade knä värkte så jag höll på att börja tjuta. På lunchen skulle jag åka hem till ett möte, men jag stod inte ut med värken utan jag ringde till VC och fick komma dit efer en timme. Ont i mina leder har jag ju ofta men inte så här, jag kände inte igen värken, undrade lite smått om det kunde vara en propp..? På Vc fick jag en mycket grundlig undersökning, det var även en AT-läkare med. Det visade sig att jag hade en inflammation i en slemsäck i knät, undra på att det gjorde ont. Nu har jag medicin för både invärtes och utanpå bruk. Så i morgon är det nog bättre hoppas jag.
På Söndag är det 1 år sedan sonen gifte sig och det ska de fira genom att åka till Loka Brunn över helgen! Härligt.
Jag har kollat lite på tv och fotbollen men när Anders Svensson blev skadad så minskade mitt intresse....fast Zlatan är ju inte helt fel han heller, fokuserad och duktig, men Svensson är idolen. Hoppas nu att sonhustrun som är på Råsunda kan se till Svensson lite....
På tal om Svensson, i morgon ska vi nog boka resan, Svenssons och vi...Så himla gött det ska bli. Vi måste handla lite, det gapar tomt i kylen och i frysen. Tänkte även göra en god äppelkaka till kaffet om jag har lusten kvar i morgon vill säga.
Nu kommer mannen och säger att det blev 2-0 till Sverige, hurra!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar