tisdag 31 augusti 2010

Härliga tisdag...


Idag är det tisdag, en av veckans bästa dagar. För i morgon är det onsdag och då är det snart fredag igen...Logiskt och bra eller hur?
Jag har varit på massage och zonterapi idag. Känner mig manglad av en lastbil just nu, men jag vet att jag är pigg som en nötskrika i morgon igen. Drabbades hastigt och lustigt av lite dåligt humör när jag skulle ta pendeln hem, vet inte riktigt varför men så blev det i alla fall. Träffade på Susanna på pendeln och hon var heller inte så himla pigg, eller så smittade jag henne..Men nu börjar jag att bli lite piggare igen. Jag tror att jag hade druckit för lite kanske.
Jag har lite lust att scrappa lite en stund. Mannen jobbar natt och han började tidigt idag.Så jag har ju ingen att tjåka på precis nu. I morgon ska jag iväg och skriva på ett protokoll innan jag åker till jobbet så jag behöver ju inte rusa till pendeln klockan 06,20 precis. I morgon kväll ska jag till min väninna som har fyllt år och fira henne lite, det ska bli skoj! Nu var det länge sedan vi träffades så vi har mycket att prata om.
Bilden idag är från när vi spelade boule i Parken i torsdags, idel glada miner...
Nu ska jag läsa bloggen en vilsen loppa och se vad som händer där.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar