tisdag 7 september 2010

Ont det gör ont...det gör ont

Så ini helvete i knät. Att en sketen slemsäcksinflammation kan göra så himla ont???
Jag har medicin för både utvärtes och invärtes bruk, men det hjälper inget. Det går ju an att jobba, men det är himla jobbigt när man suttit en stund vid datorn och ska resa sig igen. Men på torsdag ska jag ha semester. Vi ska vara vid valstugan och prata politik och vi ska få experthjälp från Motala. Den käre Ingvar Ståhl kommer hit och förhöjer stämningen hos oss. Kul.
Idag har jag kollat på -"Halv 8 hos mig"- och jag blev jätteförtjust i förrätten. Den ska jag göra utan sill och sedan prova på våra kära vänner, Tomas o Anki, de brukar tycka det är roligt att prova något nytt.
Mannen har jobbat två skift idag och nu tyckte jag att det slog i dörren så nu är han nog hemma. Han ska nog se på Zlatan och fotbollen på den nya kanalen.
I morgon ska vi ha en återträff hos en gammal arbetskamrat, det ska bli kul så nu ska jag ta och lägga mig för att vara i fin form i morgon om skankera håller förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar