söndag 5 september 2010

Söndag med strålande sol


Solen skiner från en klar himmel idag fast de lovade regn på tv:n igår kväll. Mannen och jag ahr gått tipspromenaden idag. Det var skönt men det var knappt att jag klarade av det med mitt värkande knä.
Igår var vi på shoppingrunda på förmiddagen, vi åkte till en gårdsbutik och köpte ägg och potatis, sedan for vi vidare till ÖB och inhandlade kryddor och sköljmedel. Efter det for vi till Citygross och köpte på oss lite mat. Så nu står vi mot hungern lite.. På hemvägen stannade vi till hos svärmor och tog en kopp kaffe. När vi kom hem så var mannen ute och sprang, jag kokade kalops och gjorde kålpudding. Framåt kvällen begav vi oss ner till Svenssons där vi beställde vår resa till Thailand i februari. Nu ska vi åka med Finnair, ska bli kul och se hur det blir. Vi har bara bokat resan ännu, vi vet inte riktigt vart i Thailand vi vill, det får vi se. Jag vill helst till Koh Samui, för där är det så himla fint och inte så himla mycket folk på stränderna.
Idag är det ju även 1-årig bröllopsdag för sonen med fru, hoppas att de haft en härlig helg på Loka Brunn. Ska väl inte ringa och störa dem ...
Nu måste vi hitta på nånting att göra, kan ju inte sitta här och glo och inget göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar