torsdag 9 september 2010

Tidig torsdagsmorgon

Idag har vi en dag vid valstugan framför oss. Det ska bli kul om nu mitt ben bara funkar hela dagen. Jag har semester idag, skönt. vi skulle ju till Ulrika marken idag med det får jag ju hoppa över. Igår kväll var vi i Tranås hos vår gamla chef och kompis. Vi tryckte i oss smörgåstårta och glass och kladdkaka så det stod härliga till, allt medan vi pratade och pratade och gapskrattade. Mer sådana kvällar önskas. Jag har vunnit flera auktioner på Tradera nu i ett par dagar så jag har haft brevlådan full med paket. Jättekul så nu ska jag försöka få lite tid till att scrappa lite. Då trivs jag.
Stackars Chrille som får stå ut med att jag är tjurig och vresig när jag har ont i benet, jag ska skärpa mig. Får väl trycka i mig lite mer tabletter.
På lördag blir det Elmia och husvagnsmässa....tjoohooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar