lördag 23 juli 2011

Så fruktansvärt det är...

Kaffesugen....


med våldsdåden i Norge. Det går inte att ta in allt och fatta att en människa kan vara kapabel att göra något sådant???
Vi fortsätter på vår semester på hemmaplanen, mannen och jag. Det blir små utflykter lite hit och dit. Häromdagen var i vi i Vadstena och fikade, igår var min broder och svägerska här och fikade och på kvällen var vi hos vänner och grillade. Idag har vi varit på Brostorps Ostkakebageri och fikat och köpt ost och ostkaka. Det var jättegott fika men såååå mycket flugor omkring oss så det var inget vidare att sitta och fika. Men det var gott. Vi får nöja oss med små korta turer, men det går det med....Idag fick jag en yrselattack så jag höll på att svimma, men det gick över, jag tror att det är en bieffekt av medicinen, man kunde få blodtrycksfall av den. Hoppas nu att den där förbaskade stenen kommer ut snart....men än har jag ingen sett.
Det åskar och väsnas här på nätterna, usch det gillar jag inte.
Gullebarna är i Benidorm, hoppas att de har det underbart!! Så de kan bada och sola.
Idag när vi åkte ifrån Ostkaksbageriet så åkte vi över och tittade på de nybyggda villorna i Hätte...Oj oj oj...vilka hus och i ett av dem bor en av våra vänners dotter med man och barn och hon ska snart ha ett till...så himla kul det var att träffa henne...vi stannade till och pratade en liten stund.Lite husesyn hann vi också med.
Nu börjar jag att bli lite hungrig...ska se vad huset har att bjuda på idag....
Ha det gott och ha en fin kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar