onsdag 13 juli 2011

En och en halv dag kvar...


Åh så mumsigt....


att jobba sedan blir det semester. Åhhh så skönt jag bara väntar....hoppas nu bara att värken i magen försvinner. Det gick bra att jobba idag, men lite molvärk hade jag hela dagen. När jag satte mig på pendeln så satte det sta utav bara den, men som tur var så var mannen och mötte mig så jag kom hem och tog ett stolpiller och det hjälper på en kvart. Jag har nästan glömt hur det känns att inte ha ont i magen, det är en befrielse när pillren hjälper.
I morgon ska vi göra tårta på jobbet för att fira semestern, chefen går hem i övermorgon och jag på fredag. Jag tror att min jobbarkompis skulle ha med sin dotter i morgon och det är alltid kul.
Nu har jag varit ensam sekreterare och det har gått bra det med, men det är inte så mycket att göra på sommaren, det märks att allting trappar ner under några veckor. Men de första veckorna brukar det rasa in ärenden, precis som om alla rensar sina skrivbord inför semestern.
Nu blev jag så sugen på glass så jag måste se om vi har någon i frysen, men jag tror att jag har tryckt i mig det......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar