torsdag 29 oktober 2009

Jag blev så


himla hungrig idag när jag åkte hem på pendeln. Mannen mötte upp på resecentrum så vi kunde åka och handla. Men sen ändrade vi oss och åkte hem istället, jag var för hungrig. Mannen var inte ett dugg hungrig så han tvättade bilen istället och jag tryckte i mig en banan och en dajm. Det var ju nyttigt värre, men vad gör man?? Jag har suttit i växeln idag och det har ringt så det glödde om öronen på mig, men roligt är det.
Igår kväll hade vi fullmäktige här i staden så då var jag där. Vi klubbade igenom 2010 års budget efter diskussion och debatt.
Igår fyllde också sonhustrun år, så vi hade skickat en liten present men hon kommer att få en bättre när vi träffas den 13 november. Men man måste ju skicka något litet på den rätta dagen. Jag tycker det är viktigt med födelsedagar och bemärkelsedagar av alla slag. Vill inte glömma någon.
Jag har pratat med sonen också idag och nu är jag så sjuk av längtan av att träffa honom så jag skulle kunna gå i ide och vänta tills det blir den 13...hoppas det går fort tills dess och det gör det ju, dagarna bara svischar iväg, ju äldre man blir ju fortare går tiden på något vis.
I morgon ska jag gå på massage, eller jag blir tryckt på med pinnar och efter det så mår jag så fantastiskt bra. Vad skönt det ska bli, jag slutar ju 12 i morgon och det är ju fredagsmys i morgon också. Åhhh vad jag har mycket att glädja mig åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar