söndag 1 november 2009

1 november redan


Himmel vad tiden går fort. Helgen har varit lugn. Vi åt pizza tillsammans med våra vänner och provsmakade den nya mandaringlöggen. Den var jättegod, både varm o kall.
Lördagen ägnade jag och väninnnan åt shopping. Innan vi åkte hade jag faktiskt varit så redig att jag städat hela undervåningen så att inte mannen skulle vara sur för att vi åkte iväg. På kvällen var vi tillsammas med vännerna igen och åt lite gott och kollade på foton och hade allmänt trevligt, det blev ingen lång kväll utan vi kom i säng rätt tidigt. Det var aktiviteter för barnen i familjen på söndagmorgonen och modern skulle upp tidigt och städa torget. Ingår i föreningens åtagande. Bra intiativ.
Läste i Aftonbladet om sossekongressen lite och jag följer det på twitter . Såg det nya VU och tror nog att det blir bra.
Nu är det läggdags igen, ska bli skönt även om jag har sovit framför brasan en hel timme i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar