söndag 11 oktober 2009

Biljetter

Äntligen har vi fått biljetter till Björn Skifs. Den 12 mars nästa år!! Men vi fick i alla fall biljetter till oss allihop. Det ska bli riktigt kul att åka till Cirkus igen och se honom.
Jag följer några bloggar här och där på nätet, det är roligt, ungefär som om man lär känna de som skriver. Jag har Facebook och skriver lite på Twitter emellanåt. Inte för att jag tror att någon läser mina inlägg, joo, jag har två följeslagare på twitter. Det känns lite kul. Jag har läst den enas blogg i flera år nu och det är alltid kul att läsa om andras liv och leverne.
Igår kväll var vi hos våra bästa vänner och åt gott och spelade spel. Vi spelade Pratmakarna, ett spel som går ut på att förklara ord för varandra. Vi spelade i lag och vi bytte lag ibland, men när vi spelade med våra äkta hälfter så blev vi nästan osams med dem. Käre nå´n hur det kan bli, det gick mycket bättre när vi bytte lag....Vi spelade ända till klockan 01,00 på natten sen cyklade vi hem. På hemvägen kom det ett par ungar och gick, jag kan tänka mig att de går i 8:an eller så. Den ena av dem kom i endast en t-shirt och det var 3 grader ute. Att de kan inte vara frusna, vi hade både vantar och täckjacka på oss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar