torsdag 1 oktober 2009

Man ska ju inte ropa hej


innan man är över bäcken har jag lärt mig och det var väl det jag gjorde igår när jag tyckte att jag nästan var frisk. Har fått dragit med en jäkla huvudvärk idag, men nu börjar det att lätta. Jag kan tro att det beror på att jag druckit för lite, men inget smakar ju när man är så här. Så nu är jag nästan säker på att det är svinet som jag har genomlidit. Nu VILL jag bli frisk.
Idag ahr jag knappt gjort nå´nting mer än bara varit. Som tur var kom min väninna på ett snabbt besök och muntrade upp mig en stund. Mannen jobbar bara halva natten i dag så han kommer hem som askungen vid tolvtiden inatt. Vad skönt!
Just nu sitter jag och är så sugen på en kopp kaffe så det får väl bli en stor kopp till Superstars, det tycker jag är kul att se på.
Har precis pratat i telefonen med min lillasyster idag. Hon funderade på vad vi skulle ge vår bror i 40 års present. Han fyller den 19. Hon fixar presenten, det tycker jag är bra.
Vi fick lägga på rätt så snart för hennes lilla dotter ramlade och slog sig ...
Men så har jag pratat med sonen en stund också och det är alltid roligt. Han ska byta jobb snart och är så himla nöjd och glad över det. Då blir ju mamma också riktigt glad och varm i hjärtat.
Nu suger kaffetarmen riktigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar