fredag 30 mars 2012

Sitter här och ...

Här ska tv:n vara...



glor på Let´s Dance. Käre nå´n vilka härliga mänsker det finns, tänker på Bengt Frithiofsson, 73 år dansar som om han aldrig gjort nåt annat. Häftigt.
Sen finns det väl en och annan som inte är så himla bra, men inte kan jag sitta här och klanka ner dem.Vet inte ens om jag skulle orka, det var skillnad när man var ung, då kunde man ju dansa både fredag och lördag när det begav sig OCH vara uppe hela nätterna, jösses nu räcker det med ett glas vin och att vara uppe till klockan 22 på fredagen så får jag gamnacke....
Idag har jag varit på massage och masserat upp min onda rygg och det känns bra. Mannen följde med mig så när jag var klar åkte vi och köpte oss en tv till husvagnen. Den ska ju komma i nästa vecka...åhhh vad kul det ska bli. Vi var på ÖC och mätte och grejade i veckan, så hoppas vi mätte rätt nu på centimetrarna...det återstår att se.
I morgon kommer våra goa vänner Karin och Henry hit på lite sommarplaneringskonferens, det ska bli kul!!
Ha en god kväll och ta vara på er......

1 kommentar:

  1. Mysigt med husvagn. Längtar till midsommar då vi brukar göra vår säsongspremiär.
    Tack för du lämnade ett avtryck:)
    Ha en fortsatt skön helg!

    Kram Tesa

    SvaraRadera