tisdag 6 mars 2012

Redan tisdag och halva veckan ...

Tre generationer.....


gjord, tycker jag då. För onsdagen är ju mitt i veckan och lite lill-lördag och sedan är det torsdag och svisch så är det fredag och helg igen. Jajaj..lite knäpp har jag alltid varit men det bjuder jag på.
Idag har jag haft en mötesdag och det kommer att vara så hela veckan. Men det är roliga möten och mycket framtid, så det är bara kul.
På fredag kommer en av mina gamla väninnor hit med sin dotter och sina två barnbarn. Det är faktiskt dottern som jag har kontakt med på facebook och så har det blivit att vi pratas vid och bestämmer att träffas ibland. Hon är bara några år äldre än min son så de lekte mycket när de var små. Nu måste jag ju visa dem alla kort på Tage som jag har....
Min lille man jobbar natt den här veckan och det tycker jag är rätt tråkigt, det blir inget gjort på eftermiddagarna och kvällen, han är trött och nästan bara väntar på att börja jobba igen...
Men jag lade mig lite när jag kom hem idag och sov i nästan 1,5 timme så nu är jag pigg som en mört, men jag brukar krokna vid 21-tiden i alla fall.
Min väninna och jag ska på lite roligt utflykt på lördag, jag vill inte säga vad , för det ska bli en överraskning för min man...en sen present om man kan säga så..
Men kul ska vi ha.
Åh, vad jag väntar på min lille husvagn, hoppas att den kommer snart, i alla fall till påsk, så vi kan viga in den.
Vi ska ha en liten planeringskonferens inför den kommande midsommaren, åh vad kul!!
Nu ska jag se vad Lulu Carter styr till med på "Äntligen Hemma"....
God Natt och ha det så gött......

1 kommentar:

  1. Men vilken fin bild !!
    Underbart med sånna där små kramgoa , det är därför jag älskar mitt jobb ,man får ha sånna goingar hela tiden .
    Ha det så trevligt på lördag , spännande !
    Kraam

    SvaraRadera