söndag 25 mars 2012

Vaffler och lite påskkort....

Några av korten jag gjorde.....





Idag efter vi hade gått tipspromenaden, så pratade jag med min vän Karin och hon hade bakat en så god kladdkaka. De kom hit med den och jag satte på kaffehurran sedan hade vi en riktigt god stund där vi mumsade och åt.
Vi bestämde att vi ska träffas nästa lördag och ha lite planeringskonferens inför semestern.
När de åkt hem så putsade jag fönster i rummet och mannen gav sig iväg på en cykeltur.
Vi blev sedan bjudna till svärfar och hans flickvän, säger man flickvän när de är 85 år? Men det är de i alla fall...kanske man säger fästfolk?+ Ja, i alla fall så bjöde de på kaffe och goda våfflor.
Så idag har jag fikat så jag har ont i magen, vi har ätit köttbullar och potatis men jag orkade knappt det.
Fick ett anfall av pyssellust så jag har gjort lite påskkort som jag ska skicka iväg i morgon till några vänner.
Men nu tar jag kväller, det blir en lång dag i morgon....
God afton och måtte John Blund sanda rejält i kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar