torsdag 29 september 2011

Bättre och bättre

en liten fin bild som jag hittat...


dag för dag....sägs det ju och det hopas jag att jag blir nu. Har inte haft någon direkt feber idag, bara 37,2 i morse och det är ju på grund av infektionen. Är lite öm i nedre delen av magen, men det är väl de där satans stenarna som rör på sig eller sitter där och jäklas.
Jaja...det går väl över.
Jag har pratat med min lillebror idag, han har ett nyupptäckt högt blodtryck som han fått medicin för och känner sig lite bättre han också. Det är tydligen något som vi har i vår familj, farmor, mormor, mamma , jag , bröder och systrar..jaaa...käre nå´n.
Idag har jag faktiskt inte gjort många knop.
Jag klabbade ihop några kakor framåt kvällskvisten så att jag har något att bjuda på om det eventuellt skulle komma någon och hälsa på i helgen. Det vet man aldrig...
Det har ju varit ett helt underbart väder idag, 20 grader varmt och sol,och snart är det ju sista september, ja i morgon är det ju det...
Älgjakt om två veckor då...om en skulle ta och skjuta sig en älg...nääävars, det är inte min melodi, men jag gillar älgkött, det är gott...
Min vän Gun ringde idag och nde har varit i Turiet i en vecka på semester, det var göörvarmt sa hon, men de hade haft det jättetrevligt.Helpension och allt...på ett görfint hotell. Vi pratade och tjåkade i över en timme...det var roligt.
Nu ska jag ta och se om inte John Blund sandar något hos mig idag, det vore skönt...godnatt!!

1 kommentar:

  1. Hej min vän!Skönt att du är hemma och att febern ger sig. Ta det nu bara lugnt i helgen och hoppas att stenen har blivit grus så du slipper slangen snart. Vi kanske tittar in när vi tar oss en promenad. Kram Karin o Henry

    SvaraRadera