onsdag 28 september 2011

HEMMMAAAAAAAAAAAAAA

Den här fina ljusstaken hann jag köpa innan jag blev sjuker...


igen efter fyra dagar på kushuset, det känns skönt!! FF kateter kvar och vetinte om stenarna är väck men det ska kollas på måndag med en kontraströntgen. Hjälp mig nu att hålla tummarna så att jag får ta bort katetern.
Jag blev inlagd i söndags fm eftersom jag fått feber och infektion. Påsen var alldeles blågrön, jag ljuger inte. Det stank som bara den. Usch!
Men nu är det klart och rent igen och hoppas att det håller sig så.
Det känns mycket bättre att vara hemma, jag blev friskare på en kvart. De hann knappt säga att jag fick åka hem, så klädde jag på mig och rusade iväg, men "armband" och allt, men de stannade mig och klippte bort det.
Sedan tog jag bussen till stationen och pendeln(som för en gångs skull gick i tid)hem.
Den lille rare mannen har åkt fram o tillbaka till lasarettet ända sedan i söndags, så han behövde få sova ut edter att ha jobbat natt, tyckte jag. Han hämtade mig på stationen hemma istället och det var skönt.
Nu är det vila o lathet och mycket vätska som gäller........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar