fredag 2 september 2011

Inget är som väntans tider...

Favoritkille.....


Favoritkille....


Sitter här och väntar på att sonen ska komma hem en stund i helgen. Sonhustrun är tyvärr inte med, hon hade annat för sig.
Jag har i alla fall inte så jäkla ont längre utan tycker att det går rätt bra. Är så jäkla yr i skallen bara, men det är medicinen som gör mig sådan, den sänker blodtrycket. Jag är van att ha 140/85 eller så, när jag tog idag hade jag 98/69, så det är ju inte så underligt. Men jag försöker att ta den så länge det går, i alla fall till nästa fredag. På måndag räknar jag med att vara på jobbet som vanligt igen så det så.
Mannen är ute och klipper gräset i en vådlig fart, allt han gör går i 110 km/h, jösses....
Tänkte att jag skulle göra lite plankstek till middag ikväll det vet jag att mina favoritkillar gillar och sedan är det ju så lätt och går fort. Och gött framförallt.
Vet inte om det är något bra på tv:n ikväll, men skulle inte Doobidooo börja igen, men det kanske inte var idag?
Ja, nåt är det väl att ha på eller sova till en fredag...
Ha en fin fredag , det tänker jag ha med mina karlar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar