måndag 3 oktober 2011

Då har jag varit

Blommor från kamraterna..


Årets första julkort...

Insidan

Häxkortets framsida


Insidan...

på röntgen igen och jag har fortfarande katetern kvar...suck...Nu var det tre stenar kvar som måste bort innan de drar katetern. Fy fasen säger jag...hur lång tid ska det här jävla skiten ta. Jag vet mycket väl att det är de som har det värre och så vidare, men det hjälper inte mig precis nu när jag känner mig så här deppig.
Igår kände jag mig riktigt bra och gjorde en jättegod päronpaj, jag fick fina stora päron av Anki som jag gjorde både paj och marmelad av. Båda blev jättegoda faktiskt. Jag fick även en fin krya på dig blomma av henne.
I eftermiddag har jag knåpat ihop det första julkortet. Jag hade beställt lite stämplar och dies som kom idag på posten, det muntrade upp mig. Samt att i fredags fick jag en jättefin krya på dig-blomma från mina kamrater i nämnden, det värmer också i hjärtat.
Men eftersom jag var så sur och besviken idag så gjorde jag ett riktigt häxkort också, jag får väl skicka det till mig själv......
I går var det loppis i sporthallen här, jag tog en promenad dit eftersom det inte är så långt till hallen från mig. Men jag hittade inte så mycket, köpte i alla fall tre fina krukor av grannen .
I morgon ska jag börja jobba igen , det ska bli skönt och komma igång igen. Den här veckan som var har jag bara sovit....
Men vad jag längtar till vi får våran husvagn, det ska bli sååå kul att få ta första turen med den. Vi ska åka till Dalarna och fira midsommar....det har jag alltid velat och det ska bli så kul!!
Slutar nu, för jag har lagt i en tvätt i maskinen och ska slänga den i torktumlaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar