måndag 1 augusti 2011

Stenen är kvar....

Min fina kateter....


och därmed är katetern kvar. Men jag hade nästan inte räknat med något annat eftersom jag inte sett någon sten...eller hört något "plonk".
Men ikväll när jag kom hem så ringde läkaren och sa att jag inte behövde vara sjukskriven längre, jag behövde heller inte ta medicinen mer för har den inte hjälpt på de här veckorna så hjälper de iinte alls. Så nu är det bara att vänta på sprängning....
Det känns i alla fall lite bättre att kunna vara som vanligt igen. Förutom påsen då...
I morgon ska vi göra en utflykt mannen och jag så vi får lite roligt på semestern. För nu har vi ju semester.
Jag har kokat ägg som vi ska ha på mackorna och vi ska gå upp tidigt!! Härligt!
Nu ska jag fixa matsäck och göra mig i ordning för utflykten...
Ha det bra alla ....och njut av det vackra vädret.....

1 kommentar:

  1. Skönt att kunna börja leva lite som vanligt. Tack för din omtanke. Jag mår lite bättre men blir inte av med hostan.
    Sköt om dig!
    Kram Tesa

    SvaraRadera