tisdag 29 november 2011

Får vara kvar

Ännu en dag. Inga provsvar kommit och jag ligger ju inte i sjön, men nog längtar jag hem alltid. Även om jag inte orkar köra på i 100 knutar så kan jag ju i alla fall göra liiite mera hemma. Får väl promenera till cafeterian x 2 idag med. Se på alla matprogram på tv.n, lösa korsord, läsa, spela wordfeud....så ni ser det går att fördriva tiden. Jag frågade om det fanns något jag kunde göra åt personalen,vika nåt eller så, haha, det var visst på stenåldern de gjorde sånt. - nej, så sköterskan, du har ju bäddat o städat, men nu ska jag hjälpa mannen här bredvid o det får du inte hjälpa till med- haha. Ja, nu ska jag läsa min bok en stund...ha det bra...

1 kommentar:

  1. Va, är du fortfarande kvar på sjukan!? Ta de lugnt o vila dej nu o gå inte med runt på några ronder. KRAM Karin

    SvaraRadera