tisdag 1 november 2011

Ännu en bergsprängartango till ända..

Framsidan på kortet...insidan vill jag inte visa eftersom vi skrev lite....


Har varit på njurstenssprängning idag igen. Nu hoppas jag att det gick bra, ont gjorde det i alla fall och det är tydligen ett gott tecken. Men nu har jag fåt ttid till operation som stand by den 17 och en bestämd dag den 6 dec. Så då får vi se om jag snart kan bli av med stomijäkeln.
Igår hade vi avtackning på jobbet och det var trevligt. Jag tror vår vän var riktigt nöjd. Smörgåstårta och pärontårta, pärontårtan var helt underbart god.
Jag var jättetrött när jag kom hem, men var på KF till klockan 21 , sedan så skulle jag till att sova, men tji vad det gick dåligt på något vis så var jag lite stirrig inför sprängingen.....
Men hur det var så somnade jag i alla fall och sov till 03,00, sen var det kört.
Idag när jag kom hem så skulle jag vila lite, jag blir rätt påverkad av all medicin vid sprängningen. Så jag somnade tvärt, mannen ringde hem precis när jag hade somnat ill, han var lite orolig för vi hörde på tv:n att det skulle varslas på hans jobb igen. Tråkigt! Men vi pratade bara en liten stund och jag la på luren, trodde jag, när jag vaknade efter ca 4 timmars sömn så hade det tutat upptaget i telefonen hela tiden...jajaja...jag fick ju sova i lugn och ro i alla fall.Men nu funkar det igen.
Nu ska jag se på Äntligen Hemma och soooova igen... Ha en fin kväll....

1 kommentar:

  1. Vilket härligt kort :)

    Hoppas verkligen att det gick bra med sprängningen och lycka till med operation.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera