onsdag 23 november 2011

Sitter här med min kopp..

favoritbilder....


kaffe och väntar på att klockan ska bli 08,15, för då blir jag upphämtad för en tripp till Ödeshög, där jag ska träffa flera andra ordföringar och tjänstemän. Det blir nog en bra dag,sedan ska vi ha budget möte i eftermiddag....på hemmaplan.
Igår ringde de från sjukhuset och sa att jag skulle komma in den 1 december igen för en ny droppomgång och kontraströntgen. Hoppas nu att det visar ett bra resultat.
vi ska ha avtackning av en arbetskamrat på fredag som ska gå i pension, tänkte att jag skulle göra /pyssla något trevligt till henne, jag har "haft ihop det" med henne i många år nu både på nuvarande jobb och innan. Kommer att sakna henne.
Igår var jag och köpte presenter till dem, det har varit mitt uppdrag att samla in från alla kollegor. Vi skulle köpa presentkort på Ticket. När jag väl kom till ticket så sa de att de inte tog emot kontanter...fasen med...då fick vi trava iväg till banken och sätta in pengarna på mitt kort och sedan tilllbaka till ticket igen. Jösses, vilken tid det tog...fick vänta i kö på banken en halvtimme...Hade väl varit bättre att de från ticket hade växlat in pengarna..Jaja, nu är det gjort i alla fall.
Tack o lov för kaffe, nu ska jag fylla på min kopp och smeta på ny trutvalla så jag ser presentabel ut...om det nu går...får väl ta klackskor på mig...
Ha en fin tisdag alla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar