onsdag 16 november 2011

Operationsdags i morgon då.....

En fin bild jag hittat på nätet...


Sitter här och försöker skingra tankarna från min förestående operation i morgon. Jag vet att jag blir sövd och att jag inget kommer att känna, men jag har aldrig blivit sövd förut och jag har förresten aldrig behövt legat på sjukhus förut heller innan det här jäkelskapet började. Så visst har jag haft tur.
Idag har det varit en stressig dag, vi har haft möte och det var rätt bra diskussioner, vi enades inte riktigt men det var ju väntat....Efter vi lunchat lite var det dags för nästa möte, men det var ett roligt möte , lite framtidsplanering, alltid kul.
I kväll har vi varit och firat Tomas på födelsedagen, vi uppvaktade honom när vi hade thaiafton, men vi var där och fikade ikväll och då fick han en säck potatis också...bra va??
I morse vaknade jag så tidigt så jag satte mig att pyssla ihop ett kort till en av våra enhetschefer som gifte sig i hemlighet den 11-11-11. Härligt! Hon blev riktigt glad över kortet ...och då blir jag också glad och rörd.
I morgon bitti så kommer de och hämtar mig kl 05,35 med färdtransport. ...fasen nu var jag där igen....
Har varit inne på Tesa pysslarbloggen och sett ett fint prydnadspyssel som hon gjort och det ska jag härma om jag kan...
Ha det gott och håll tummarna för mig nu i morgon.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar