torsdag 17 november 2011

Jag har fortfarande.....

Måste adventspyssla snart....



aldrig blivit sövd. När jag kom till sjukhuset i morse och fick gå till röntgen och därefter träffa läkaren så visade det sig att jag har kissat ut flera stenar och har en kraftig bakterie, så någin operation var inte av tvång. Jag fick göra en sprängning på de stenar som var kvar för att de skulle gå sönder ännu mera. Samt att jag fick en dunderkur med antibiotika i droppform så när jag lade mig i sprängsängen så hade jag fyra slangar både här och där och lyckades slå knut på en av dem så de kunde inte låta bli att skratta doktorerna. Så nu väntar jag på ny kontrast röntgen och jag får dras med den här förbaskade stomin ett tag till.
Jag har sovit i 4 timmar sedan jag kom hem....och ska lägga mig igen ...är precis slut.
Mannen har matat mig med ugnspannkaka och sylt.....gött ..
Ha en fin kväll...för mig är det läggdags nu....

1 kommentar:

  1. Tråkigt att det inte ger med sig. Kul att du testade att vika granen. Jag har ställt alla mina granar på ett litet bord i vardagsrummet så jag kan gå förbi och kika på dom ibland;)

    Ha det gott!

    Kram Tesa

    SvaraRadera