torsdag 10 maj 2012

Så glad man blir när....

Bästaste bästa lillasyster!!!
Ser det inte läckert ut??
det ligger ett sånt här paket i brevlådan! En lite kärleksgåva från min älskade lillasyster, som jobbar och sliter på Cloetta för att vi ska kunna äta massor med godis!! Så jättefin plopp, jag bara älskar plopp, undras om hon visste det? Idag regnar det här igen, det var fint i morse men nu är det skitväder. Det är nog lite åska i luften för jag fick världens huvudvärk när jag satt på pendeln. Jag har laddat ner en app som man kan skicka meddelanden med och där var det en massa roliga uttryckssymboler, sån´t gillar jag. Så nu har skickat meddelande så batteriet tog slut. I morgon ska jag åka till Ullared med två roliga herrar! Det ska bli roligt och se hur det blir. På kvällen ska vi gå på "Rock in Box", det är en konsert med manskören, det brukar vara jättebra. Jag har förstått att det är Ebba Grön,Ulf Lundell, m flera som står på låtlistan. Hoppas nu att det inte regnar i helgen utan att vi får det gött och varmt! Ha en fin torsdagskväll och var rädda om varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar