fredag 3 februari 2012

Whiskeymässa och semester i faggorna...

Kallt , så fåglarna behöver mycket mat..


Ikväll är den lille mannen på whiskeymässa med sin kompis eller kompisar ska man väl säga, de var visst flera gubbar som skulle dit, men härifrån åkte han tillsammans med Tomas i alla fall. Jag kom hem vid 17-tiden ikväll och det var så jäkla kallt så jag höll på att frysa ihjäl. Det var minus 14 grader och nu har det sjunkit änu mera, vill inte titta efter. Susanna och jag tog sällskap på tåget så hon hängde på hem till oss. Vi lagade till oss en kaffe Karlsson att värma oss med. Sedan kröp vi under var sn filt på soffan och slappade lite. Vi blev lite hungriga efter en stund så då slängde vi ihop lite varma mackor. Cricke kom och avnjöt dem tillsammans med oss. Efter Skavlan blev vi så trötta så de åkte hem och jag ska snart gå och lägga mig.
Nu har jag tre lååånga veckors semester att se fram emot. Det ska bli sååååå skönt! Jag längtar efter att få träffa lille Tage igen, det får jag göra på måndag morgon. Så härligt det ska bli.
På söndag fyller mannen år , jag har bakat lite kakor och i morgon ska jag baka en tårta till honom för det kommer nog några vänner och fikar med oss. Det ska bli kul.
Det känns så skönt att vara av med stomin och kunna vara som man vill, hålet i ryggen är snart ihopläkt precis, känns bra det med.
Tänkte att jag skulle baka lite gifflar i morgon, det är så gött till kaffekalas tycker jag.Om jag nu orkar, borde packa lite inför semestern, men det hiner jag väl....
Ha det så skönt nu och ha en fin helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar