onsdag 8 februari 2012

Nu ar vi antligen pa plats....

i solen och varmen.
Vi startade redan klockan 06.00 pa mandagmorgone for att vi skulle kunna aka upp och traffa lille Tage innan vi akte. Det var jattekul, jag tyckte att han hade vaxt redan efter en vecka. Jag forsokte att hjalpa till att byta pa honom, men jag fick assistans av fadern. JAg var lite mesig, men jag kande att takterna sitter ju faktiskt i. Sa nu ser jag verkligen fram emot att kunna se efter honom lite om de vill ha lite barnvakt. Sonhustrun ar ju sa himla go, han stracker over lille Tage till den gamla farmodern direkt nar man kommer. Det kanns gott i hjartat.
Vi for sedan vidare tll Arlanda, familjen Duva och vi. Tiden gick sa himla fort, vi hann bara ata en macka och glo ite i taxfreeshopen, sen var det boardingtime.
Flygresan tog 9.5 timma och det gick riktigt bra, bra med utrymme for skankerna och allt. Jag bara alskar att flyga, det ar underbart.
Framfor mannen och mig satt en familj med tva sma barn och den lille killen blev lite fortjust i mig tror jag, han kom och ville gunga pa mitt ben och pratade och grejade. Efter en stund hade han blivit riktigt varm i kladerna och kom och oillade pa mig och ratt var det var sa nop han mig i brostet och skrek till allas fornojelse-"jag nypade dig i tutten"- Haha...men foraldrarna tyckte det var retligt sa da fick han byta plats med sin bror. Hahah, det gjorde ju inte mig nagot, men sedan kvicknade han till igen och borjade prata, vi traffades igen pa flygplatsen i Bangkok, vart de tog vagen sedan vet jag inte alls.
Har at jattefint, jag kan inte lagga ut nagra bilder for jag har inte datakabeln till kameran med mig.
Idag har jag varit och skrubbat fotterna, malat tanaglarna och haft det alldeles bra. Chrille och jag har hyrt en mc som vi aker runt pa och idag har vi varit pa Tesco Lotus och fyndat. Jag har kopt en klocka sa jag vet vad klockan ar nar vi ar pa stranden. Sen kopte vi lite mysklader till Tage, det finns hur mycket som helst....oj vad jag kommer att handla till honom.
Kara lilla moder, om du laser det har sa ska du veta att vi har det jattebra....
Ha det sa gott och ma sa bra alla vanner.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar