tisdag 14 februari 2012

Sa skont, Duvan ar battre idag...

idag ska vi aka till Koh hangan och det ar ju ratt stora vagor pa havet, det blir en upplevelse. Kare nan, men on ar underbar sa det ar det vart!
Skont att Soren ar battre idag. Han har kunnat ata i alla fall.
Idag har vi atta-arig brollopsdag, den lille mannen och jag. Det ska vi fira med god mat och onskeballonger pa stranden pa K Phangan.
Forra aret hade jag ju helt andra onskningar och det slog in!!!!!! Det var underbart.
Vi har atit en stadig frukost idag, sa vi star oss hela dagen.
Det ar tva karingar i matsalen som plockar ner hela vaskorna med frukt och sallad for att ha pa stranden, jag retar i hjal mig pa dem, det star stora skyltar att man inte ska ta med mat ut fram matsalen.
Det vore val nagot om mat och frukt vore dyrt, men du klarar dig med 200 baht pa dagen for lite frukt och glass och grillat, det ar ca 44-46 kronor. De suger...som ungdomarna sager.
Jajaja....egentligen har ju inte jag med det att gora (men det stor mig), men nar Duvan var sjuk sa fragade vi om vi kunde ta lite brod och banan till honom...
Nu ska jag packa ihop broten lite pa rummet och lagga mig vid poolen en stund innan avfard......

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du mår bra...va är väl lite magsjuka mot njursten!!! Här har vi full vinter...snön VRÄKER ner utanför fönstret. Hälsa mannen o KRAM på alla hjärtans dag. Karin

    SvaraRadera
  2. Skont att hora fran dig! Jag har smsat, men inte fatt svar, det kanske inte kom fram. Men da vet jag att du har det bra, det skulle vara jattekul om du o mannen vore med. Vi firade 8 arig brollopsdag igar och jag fick en praktig forkylning i present, men det ar mycket battre idag, som sagt vad ar det mot det jag haft forut. Halet i ryggen ar lakt och det kanns skont!
    Kraaam till er bada fran oss. PS. Vi har hittat lite presenter till bade dig och mannen...

    SvaraRadera