torsdag 16 februari 2012

Kare min tid....

vad man kan fa vara med om har. Igar sa lag vi pa stranden den mesta tiden av dagen.Det var soldis anda fram pa eftermiddagen.
JAg skulle ga till receptionen och hamta nya handdukar...-I came tooyuuu- sa flickan i receptionen, men an har hon inte kommit...
Duvans skulle ha nya lampor eftersom de inte fungerade och deras ac var sa stalld att de holl pa att frysa ihjal pa natten. Men...inga lampor, men herr Duva surnade till och sa kom det en liten kille och skulle hjalpa dem...nar han flyttade pa en vaska sa kom det fram en jattestor SPINDEL, som han slog ihjal, med ett papper. CArina var livradd, hon har sovit med lyset tant hela natten.Det forstar jag...
Jag tande varenda gang som jag gick upp ocksa. Annars ar har underbart om an att allt ar lite "manana"...Det kan val inte bli annat nar det ar bara ungdomar som skoter om stallet. Stranden ar underbart vacker...pa kvallen lyser det fran varenda trad och alla batar ute pa havet som soker efter blackfiskar.
I morgon ska vi ta en utflykt till Koh Tao, det ska bli kul.
Jag hostar sa ini i den sa jag gick till Farmacy och skulle ha hostmedicin, men jag blev sa forbannad pa expediten, hon var faktiskt ohovlig, det har jag aldrig varit for forut att nagon har varit, sa jag kopte ingen hostmedicin....surt va...
Nu ska Carina och jag ga och ha lite manikyr och ha lite gott....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar